Mervebbcggf bu haftalarda çok dikkat edin kendinize. Artık gebelikler çok problemli geçiyor. Benim 2. Gebeliğim ilk bebeğimi kaybetmiştim 17. Haftada. Şimdi 2. Gebelik. O yüzden sizi çok iyi anlıyorum. Stresten uzak durun su çok tüketin. Daha çok istirahat halinde olmanızı tavsiye ederim. Zaten doktorunuz size uygun gördüğünde yürüyüş spor vs önerebilir. Benim gebelik riskli mesela yatarak geçiyor. Siz korkmayın yeter. Onlar çok doğal bebek yukarı çıktıkça kasılmalar daha çok oluyor onlarda bağlardan kaynaklı 🥰 hayırlı sağlıklı evlat olsun inşallah