Anonim01 Kızlar kullanan ya da faydasını gören var mı ? Suyun içerisine attım bir çubuk beklettim geceden ödeme iyi gelir mi ?
Ppzgz Anonim01 bende gebelik şekeri var diyetisyenime şekeri düzenlemesi için tarçın kullanabilir miyim diye sordum önermedi açıkçası hamilelikte olmaz dedi ama çubuk tarçın ile suya katılınca etkisi azdır büyük ihtimal bilemixem 🥹
tugcedoganay1 @Anonim01 hamilelikte tarçın kullanımı pek doğru bulunmuyor önerilmiyor sıcak limonlu su içebilirsiniz
betul_yilmazz Açıkçası bende doktoruma günlük içtiğim suya atsam olur mu dedim Bilimsel bi açıklaması yok bitki türü şeylerin dedi önermiyorum dedi
Busraakay_26 Anonim01 tarçın duyduğuma göre doğumu tetikliyormuş ödeme faydası varsa bile 38 ve sonrası için önerilir