Benimde ilk gebeliğimde doktorumuz vurmamıştı. Doğumda kızım benimle aynı kan grubunu taşıdığı için vurmadılar şuan 2.gebeliğim 5 haftalık olduk 2 gündür hafif kanamam var düşük riski geçirmişsin dedi progeston başladık acaba bu düşük durumu kan uyuşmazlığından olabilir mi ?