Bir de elalemin bizim sütümüzle derdi ne anlamıyorum 🙈emzirsek yaramiyo derler süt gelmese ah vah ederler 🙈 ben annemi bile uyardım bu konuda,çünkü süt biraz beyinle alakalı,sütüm az olsa bile çok dedim hep kendi kendime,zaten aylık kontrollerini yaptırdığınizda doktor kilosuna bakarak size en doğrusunu söyleyecek 😊