Ben de halen vuruluyorum. Doktorum 28.haftada B12 değerim düşük çıkınca yazmıştı. İlk hafta beş gün boyunca hergun vuruluyorsun.(1kutuda beş ampul var) Daha sonra haftada bir beş kere vuruluyorsun . Doktor lüzum görürse buna ilave ayda bir kere beş kere daha vurdurtabiliyor .