Asırı derecede normalde mide yanmasi hissederken bugun hic mide yanmam olmadı.Göbegimin asagi indigini hissediyorum.Bebegim ise o kadar az hareket ediyor ki sanki gücünü kaybetmis.Minicik dokunuslar yapiyor sadece icerden..Bel ve sirtimda agrilar var ama sanci gibi degil, karnimda sertlesme hep oluyor zaten.Birde afedersiniz ishal oldum.Devamli wc yolundayim.37+5 im bebek iki gun once 3.950 grmdi.İkinci gebeligim ve ilki normaldi.Bu da normal olsun istiyorum ama zor olacak sanirim.Dogum sizce yakin mi ?