Fatosbulut Kızlar bir haftadır tansiyonumu ölçüyorum sürekli düşük çıkıyor nabız yüksek , beynim gidip geliyor gibi oluyor sanki tam tarif edemiyorum ama bi garip oluyorum sürekli yaşanayan var mı ? Bebeğe düşük tansiyonun bi zararı oluyor mu acaba
Babykuzucuk Fatosbulut korkma düşük tansiyonun sadece seni etkiliyo bebege zararı yok . Doktor bana yüksekse kork dedi. Benim o kadar düşüyodu ki anlık. Yanımda tursu suyu tasıyodum yükselsin diye çalısıyorım cünkü direk bayılıyodum gözlerim kararıyodı. Sonra gecti
Fatosbulut Babykuzucuk ara öğünlerimi aksatmıyorum sürekli yiyorum bir şeyler ama bi türlü düzelmedi bayılmadım hiç ama beynim kitleniyor gibi oluyorum ölçüyorum düşmüş tansiyonum düzelmiyor ama ya
Babykuzucuk Fatosbulut çok iyi anlıyorum anlık düşüyodu tam yürüyorum çat düşüyodu cebimde tursu suyu tuzlu salatalık tasıyodum ve 10 dkika içinde kendine geliyodum ama günde 7 8 kez oluyodu sonra çok şükür gecti
Fatosbulut Babykuzucuk şimdi yine ölçtüm dengemi sağlayamadım 10 a 5 çıktı tuzlu bişeyler yedim bakalım bi de senin gibi deneyeyim düzelecek mi çok teşekkür ederim canım