beyzacmvrc aynen kullanan bir tanıdığım daha vsr oda memnun 🤭 inşallah gerek kalmaz sen hiç bir şey surmesen bile zeytinyağı sur oda iyi gelir. Gittim canım doktora 31+3 günlüğüz 2 kg dedi. Biraz önden gidiyormuş hamd olsun bir sıkıntı yok baş aşağı duruyor ama tabi henüz kanala girmemis. Tansiyonum ilk defa yüksek cikti 3 defa ölçüldü üçü de yüksek çıktı 13-13-14 bu hafta takip edelim haftaya gel mutlaka dedi gebelik zehirlenmesi de tansiyonu yükseltir dedi idrar verdim o da temiz çıktı hamd olsun. Bakalım şimdilik iyiyim inşallah sıkıntı olmaz.