Merhaba arkadaşlar, ben hamile olduğumu 28 Mart da öğrendim beta hcg değerim 308 di 5 Nisan da ilkkez doktor kontrolüne özel bir hastaneye gittim doktorumuda araştırıp gitmiştim . 5 Nisan betam 2400 çıktı ve doktor son 2 gündür 2 kat artışını gerçekleştirmemis ama kese normal boyutlarda 2 gün sonra gelin dedi. 2 gün sonra gittiğimizde betam 2600dü doktor artış normal ilerlemiyor düşük tehlikesi var haftaya tekrar gelin bakalım dedi progestan ilaç başladım. Sonra biz panik yapıp başka bir hastanede 2 gün sonra tekrar hcg testi yaptık 4000 çıktı biraz yükselmesi sevindirdi doktora gittiğimizde değer 5000 olmuştu. Doktor bu sefer kesenin normal boyutlarda olmadığını beta hcgnin 40 binlerde olması gerekirken 5000de kaldığını bebek varsa can cekistigini kalp atışı duyulursa sürpriz olur bizim için dedi ama yine sonlandirmiyoruz gebeliği bir hafta daha bekleyelim dedi . Aradan 3 gün sonra şiddetli bir göğüs ve sırt ağrısı nedeniyle hastaneye acile gittim ve gebe olduğumu öğrenince beta hcg baktılar bu sefer 2500e düştüğünü gördük düşük yapıyorsun dediler kadın doğuma sevk etti acil doktoru ordaki kadın doğum düşük tehtidi olduğunu zaten sana kendi doktorun söylemiştir dedi evet dedim şuan da bebek görünmüyor dedi istersen pazartesiyi bekle doktoruna git dedi ben o anda umudu kestim çünkü beta düştükten sonra geri yükselmiyor biliyorum . Bugün doktora gittik giderken kürtaj olmaya gidiyorum diye gittim çünkü betam düşmüştü en son ve düşmesi bebek canlı değil anlamindaydi ama bugün biz bebeğin kalp atışlarını duyduk betam tekrar 5900lere yükselmiş doktor artık kalp atışını duyduk beta bakmayacagiz dedi . Ben yasadiklarimdan hiç bişey anlamadım tekrar bir sikinti yasarmiyim aramızda benim gibi olan var mı