Kızlar üni hastanesinde doktora gittim
Doktorum bana birkaç ilaç yazdı .Eczane reçeteli ilaç olmasına rağmen devlet karşılaşmıyor diyor.
Birkaç kişi ilaçları daha uyguna almış.
Progestan 200 mg 118 tl
Wincer 400 mg 467 tl
Fiyat çıkardı eczacı
Farklı bir eczaneye soracağım.
Sizler de ücretsiz mi aldınız bunları ?