Busedmr 22 haftalık hamileyim ve sabahtan beri zor duruyorum dişimin ağrısından ne yaparsam doğal yollarla yapayım geçmedi ne yapabilirim lütfen yardım edin
kucukbebek Busedmr 1 cay bardagi Sirke ile 2 dis sarimsagi kaynat ⅘ dk, azini o karisim ile calkala, ben ilk hamileligimde oyle buldumdu careyi
iremasmahan06 Busedmr sana bir tavsiye disciye git dis sorunun varsa yaptir son aylar cok sıkıntı cekersin ben 6. Ayimda gitmedim son aya girdim dis ağrısından uyuyamıyorum ve hicbirsey de yapmiyorlar
Belinsu Busedmr canım bende ilk hamileliğim de çok çekmiştim . Tek çözümün sarmısaklı rendeleyip tuzla birleştirip birbirine karıştıktan sonra ağrıyan dişime koyuyordum sonra bastırıyordum ağrısı geçene kadar duruyordu zaten bi süre sonra kesiyor kesinlikle dene
Busedmr Parıl içtim ama kesmiyor ağrısını hiçbir şekilde tuzlu su yaptım karanfil koydum ama bir türlü geçmedi
Ffatmaaakk1 Bende bugün doktora gittim bana gebelikte antibiyotik kullanabilcegimi söyledi 3uncu aya girdiğim için hamileler için antibiyotik varmış ondan yazdı. Benimde dis etlerim şişti hep iltihap olmuş agrisi çok kötü
Tatlicilek Ffatmaaakk1 diş etine sumak çok iyi geliyo, sumak su cezvede kaynat, suyuyla gargara yap tükür, yutma, ağızdaki mikropları öldürüyor, diş etini de rahatlatiyor
Naressmom1644 Busedmr bende çok fena diş ağrısı çekiyorum. Bugün doktor kontrolum vardı. Dış için gidebilir miyim dış doktoruna diye sordum. Şu an gideceksen tam doğru zamanların. 30. Haftadan sonra çok çok önemli olmadığı sürece istemiyoruz dedi doktorum. Bende 20+2 yım. O yüzden bir an once dış doktoruna görün canım.
Tumaypirr Busedmr 23 haftalık hamileyim diş ağrım iyice arttı bayramdan sonra doktor kontrolüm var onu bekliyorum kadın doğum doktorunun izni olmadan asla bakmıyor dişçiler. Sirkeli suyla gargara yapıyorum parol falan içiyorum ağrı oldukça idare edebildiğim kadar ediyorum yani hayatımda ilk defa böyle bir ağrı yaşıyorum 😖
evrem321 Busedmr karanfil yağı çok iyi geliyor hafif pamuğa batırıp dişinizin üstüne koyn anında uyuşturuyor ve acıyı dindiriyor ilaç kullanmayın
Elfakca Busedmr kadın doğum doktoruna git ona sole o yönlendirir tabi özel olsa daha iyi oluyor bu gibi durumlarda İstanbul da oturuyorsan bende gittim çektirdim 20 lik dişimi 3-6 ay arası dişe müdahale edilebiliyor sadece geç kalma bence
ttugba92 Busedmr Benimde dis etim iltihap toplayip sismisti. Yemek yerken patladi uzerine elma sirkeli pamuk bastim canim 3 gun surekli yaptim. Gece yatarken de koydum gecirdi cok sukur