__mom1 Arkadaşlar bugün cinsiyetimiz görüldü. Bu haftada cinsiyeti öğrenen var mı? İnşallah yanılmayız 🙏
cevriye35_ __mom1 10+5te kız dedi doktorum 15de bugun netleşti tahmini doğru çıktı ben emindim dedi 😁
nurkarakoc 12+0ken kız dedi banada gittiğim günden beri hep kız diyor hayırlısı hakkımızda İnşAllah🤷🏼
Sumeyye237 Ay kızlar ne güzel öğrenmişsiniz benim doktorum 16 dan önce söyleyemem dedi yanılma olabiliyor dedi.
__mom1 Sumeyye237 evet öyle dedikleri için ben de merak ettim bazı doktorlar kesinleşene kadar söylemiyor
Yavrummm_1 __mom1 özeldemi öğrendiniz acaba 12 haftalık olunca randevum var inşallah öğrenirim bende ya
Deyzi_2000 Ben 14+4 haftalığım bana doktorum yüksek ihtimalle erkek dedi 28 ine tekrar randevu aldık detaylı ultrasondan bakalım dedi. Tekrar gitcez bakalım yanılma payı yoktur zannımca erkeklerde genelde olmuyor yanılma payi kızlarda oluyor