Mervegvn123 Zynp-1 benim de 2 haftadır var birden baskı uygulanıyor kramp gibi girip çıkıyor 36+0 olduk 34. Haftada başlamıştı henüz doktora soramadım
Hilalttk16 Zynp-1 30. Haftadaym benimde oluyor doktoruma sordum normal dedi zaten bebek doğum pozisyonundaymış ondanda oluyor sanırım yatakta sağdan sola dönemiyorum 🥺🥺
Mervegvn123 Zynp-1 çevredekilere söylediğimde normal dediler hep ama sanki birden cocuk pat diyip cıkacakmış gibi hissediyorum yolun ortasında bacaklarımı büzme isteği geliyor bebeği fırlatacakmışım gibi 🥹
momlife_7 Zynp-1 bende 35+1 haftalık hamileyim benim de vajinam ağırıyor asağı doğru çekiyor gibi birisi bide bişey batıyor gibi suan da karnım ağrıyor karnım çok sert bebeğim tam karnımın ortasına toplanmış
Muczm33 Aynı ağrı bende de oluyorum ama bn size göre biraz ekten yaşadım galiba bu ağrıyı şuan 18 haftalık hamileyim ama gebeliğin ilk haftalarından beri arada oluyor bende doktora da hiç sormadım ama neyden kaynaklanıyor sizce