Ozlem77 Haftamdayım 3 hafta gelişim geriliğinden dolayı perinstoloji yatış verdi kaçtım eve sabah gidicem ilk gebeliğim çok korkuyorum stresliyim hiç bilgim yok sezeryanla ilgili öncesi sonrası ne yapmam gerekiyor önerileriniz var mı bilgi paylaşımında bulunabilir miyiz