Bugün doktor kontrolünde bebeğin baş ve karın kısmı bir hafta önde gidiyor dedi hiçbir açıklama da yapmadı normalde kendi doktoruma bayramdan sonra gidicektim kontrol amaçlı ilçedeki devlet hastanesine gittim ama tabiki açıklama dahi yapmadan korkuttu baş ve karın büyüklüğü yaşayan var mı aranızda gebelik şekerim yok ama diyet yapıyorum