Mrvttz Vldn 3 haftadir adet sancilarim var benm de ama nst de sanci cikmiyor hic 39+3 olduk yalanci sancilarmis
Vldn Byhn evet bu doğum belirtisi olabilir mi yada bunu yaşayanlar ne kadar zaman sonra doğuruyor merak etmiyo değilim 😱 senin bebişin de kızmı ? 😍
Byhn Canım daha bugün kontrolüm vardı nst ye bağladılar sancı çıkmadı doktor yalancı sancı dedi Doğuma hazırlıkmış ama çantan hazır olsun heran herşey olabilir dedi 😊 benimki erkek
Vldn Byhn bende cumartesi bağlandım bendede sancı çkmadı inş vaktinde gelirler insan bi an heycanlanıyor korkuyor panikliyor sabırsızlanıyor ama vaktinde gelmesi daha da iyi hepimiz için
Byhn Aynen vakti zamanı var elbet akışına bırakmak lazım ben artık öyle yapıyorum çünkü sürekli düşündükçe korku ve stres başlıyo rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
BraBozlak Mrvttz Benimde adet agrılarım var 37 haftadayım ayağı kalkamıyorum rahim çok agrıyo arada sırt agrısı oluyo bacaklarım agrıyo 36 da ntsy ğittim bişey çıkmadı şimdide hemen ğitmek istemiyorum hastaneye ne yapsam bilemedim 🤷♀️
Aysecendeoglu Benimde adet olucakmışım gibi sancılarım var 36. Haftaya Yen'i girdim birkaç haftadır var özellikle akşamları 🙄
Vldn Aysecendeoglu bu haftalarda normel heralde hepimizde olduguna göre bende dogurucam saniyodum bi an 😂
Mrvttz Vldn bende anlamadim bana sorsan sancim var ama nts de bir sey yok yalanci sanci diyorlar o yuzden
Vldn Mrvttz benimde gecen kramp seklinde sanki boyle cizlama gbi elektrik carpar gbi sancim vardi bendede sanci gozukmedi boyle oluncada sanki yalan yapiomusum gibi hissettiriyo etrafimdakilere yani sana gene doktorun yalanci sanci demis bana sancin yok dedi direk
Mrvttz BraBozlak agrilar duzenli olursa dogum sancisi deniliyo ama siddetli adet sancisiyla gidip dogum yapan da oyle yaziyorlar denk geldim var cok belirsiz bir durum 🙁
Mrvttz Vldn aynen oyle bende aynilarini yasiyom abartiyormusum gibi gorunuyor 😒neyse ki az kaldi sabretcez
BraBozlak Vldn ay inşallah hayırlısıyla bebişlerimizi kucağımıza alırız inşallah bakalım çok agrım olursa öğlen ğidiyim diyorum gece kendi doktorum yok
BraBozlak Mrvttz aynen ilk olunca insan bilemiyor pek rabbim hayırlısıyla bebişlerimxi kucağımıza almayı nasip etsin