Tusse18 ben hamileliğimi evde test yaparak öğrendim. Ertesi gün hemen kan verdim. Orada yapılan testte biraz enfeksiyon bir de tiroidim çıktı. O gün hemen kadın doğum doktoruna gittim. Dördüncü aya kadar aynı doktorda takipliydim. Ne kan ne idrar hiçbir şey almadı o süre zarfında. Toksoplazma testini bile kendim sora sora talep ettim öyle yaptırdım. Sonrasın da da doktor değişikliği yaptım. Gittiğim doktor ilk olarak bütün kan testlerini istedi , idrar istedi. O zamanda bu yana da aylık olarak gidiyorum takiplere kan ve idrar alıp bakıyor. Sağlık ocağında da gebe izlem olarak kan ve idrar testi yapılıyor. 12.haftada ikili tarama yaptırdım. 16.haftada üçlü tarama yaptırdım. 21.haftada detaylı ultrason ve 26.haftada şeker yüklemesi yaptırdım.