Merhabalar
Buraya yazmak istemezdim kesinlikle şehir hastanesi evet görünüşte çok güzel herşeyi ile doktor ilgisinden memnun kalmıştım ki fakat az daha bebeğimde sıkıntılar olucakti 17 Nisan sabahında rutin kontrole gittim doktor herşeyin iyi olduğunu söyledi fakat ben hastaneden daha çıkar çıkmaz sersem gibiydim yurumeye mecalim yoktu kusmalar başladı şiddetli mide ağrıları karın agrilaru yaşadım bu sebeble tekrar hastaneye gittim şehir Hastanesi’ne 3 saat resmen nst de kaldım bana bebek uyuyor bu sebeble cekemiyoruz dediler yoğun bir şekilde kusmalarim vardı ve bana eve git 3 saat sonra birdaha gel dediler gittim sözde tekrar nst çekildi açılmama bakıldı açılma yoktu ama ağrılarım siddetliydi ve ordaki ebe doktor bey uykusundan olmamak için beni eve gonderdi sabah gelirsin başka doktor ne karar verirse ona göre hareket edersin diye haber iletmiş herşeyi geçtim bebeğin suyunun azaldığıni söylemişlerdi hareketleri azaldığını ve o ağrılarla kusmalarla hastaneden ayrıldım ve içime kuşku dustu özele gittim muayene oldum ve doktora hicbirsey demedim ozeldekine bebeğin suyunun azaldığıni hareketlerinin azaldığını soyledi ve birgunluk hatta bir saatlik bir durum olmadığını bunun için nerde kaldığımı sordu bende dayanamadım durumu anlattım ve direk riske girmeden sezeryana alındım ve belkide benim o kusmalarim olmasaydı herşey yolunda diye düşünüp rutin kontrole haftaya gidecektim birdaha tövbe gitmem üstelikte cimere şikayette dahi buluncam