mrsozturk ihmal etmeyin ama içinizi de ferah tutun, kötü düşünmeyin, baş ağrisi gebelikte olabilir, benim de çok başim ağiriyor üstüne burun kanamam eksik olmuyor, Rabbim hayirlisiyla kucaklarimiza almaya nasip etsin inşallah 🤗 ödem için de belki cok ayakta kalmiş olabilirsiniz, benim geçenlerde balon gibi şişmişti iki gün üst üste ayakta cok durmuştum biraz dinlenince indiler 🤗