Ozgectndg Mervekolay_ ilk kızım 38+0 da sezeryan dogum Şimdi ki kızım 36 hafta onada 38+5 gibi dogum olur
YaseminBatrk Mervekolay_ ilk bebeğim 40+2 ikinci bebeğim 39+4 şimdi üçüncü bebeğime hamileyim bakalım naisp 31 haftalığiz şuan ❤️
Minaminaca Hamidevahap benimde 40 haftadayım ama gelmiyor bebek sizinde geçmiş doktor ne dedi size sunni sanci falan mi verecek acaba
Mrryme Hamidevahap özelemi gidiyorsunuz bu kadar beklemek istemiyorlar çünkü bide normal düşünüyorsunuz sanırım
Sakine007 ikibaloglanannesi merhaba hayırlı olsun öncelikle 37 haftalık dogumda bebeginizde bir sıkıntı yok degılım kuveslik gibi benimde bebegim 37 haftalık heran gelebılır nişan geldi ve 2 cm acılmam var sezeryan olucak Dr um bekletiyor 38 olsun dıye beklermı bılemıyorum arıfe dogurcam gıbı geliyor 😁
Gonca_ergn ikibaloglanannesi ya bende 36+0 oldum ama 37 de dogurcam gibi hissediyorum bebek yukarda daha ama iniyormu hemen sona doğru
Hamidevahap Minaminaca evet cnm 40+6 oluyorum arefe gunu yatıs yapcam suni sancı ile baslatılcak acılma VS de yok biraz zor oluyor
Minaminaca 40 haftaya geldim doktora gitmeli miyim hanımlar 40 haftayı geçip te doguramayanlar varmı geçerse ne olur bilgi lütfen? Sunni sancı mi verirler🥺🥺
ucuncuyegebe Minaminaca ilki 41+2,ikincisi 41+4. Kendi sancılarımla başladı doğum. Sabırla bekleyin. Kurulmuş makine gibi her bebek 40 olunca doğacak diye şart yok. Düzenli kontrollerle doğal süreci bozmadan bekleyin.
Tugrann-annesi0404 Minaminaca 42 ye kadar sorun yok diye biliyorum ama tabi yine gitsen iyi olur en azından kontrol altında olursun
Elfavc 39+ 5 normal doğum yaptım ama hep o sancımın tutacağı nasıl başlayacağını merak ederek geçti 😂 kontrole gittim sancım yoktu ama doğurdum. Allahım bir avaz da kurtarsın kolaylıklar nasip etsin
larinmom Elfavc yarın 39+4 oluyoruz doktor kontrolümüz var hiç ağrım sızım yok sma kavuşmak istiyorum artık darısı başıma 🥹🤲🏼🫶🏼
Cikoleyla Elfavc nasıl yani kontrol günü sancısız mı doğum yaptınız? Sonradan mı geldi? Nasıl oldu? Ben de bu sancı gelme işini merak ediyorum da😄
cnnyhn Elfavc benimde bugün 39+6 kontrolüm vardı sancı vs hiç belirti yok sizin bir anda mı başladı sancılar 🥰
tugceinci123 Araseymen09 nasıl bebeğiniz şuan, ne kadar küvezde kaldı. Erken doğum riskim var doktorum dayan 34 hafta dedi. Şuan 22
323832 Mervekolay_ ilk kızımı 39+3 sezaryan doğum 2.kizim 35+6 erken doğum oldu o da sezaryan şuan 22 günlük olduk bile
Melekoz Mervekolay_ 41+6 da doğum yaptım kızım gelmek istemedi 🤣 yani 42 hafta da doğurdum öyle diyim…