Nida97 Kızlar kabızdım doktorum tavsiyesi üzerine ishal ilaçı kullandım ishalden sonra dün gece sancım başladı ara ara belden kasığa doğru 5 7 saniye sürüyor geçiyor sizce doğum sancısı mı ?? 39 haftalık oldum doğum haftaya dedi doktor
-Bal123- Nida97 Sancini takip et ılık bir duşa gir eğer hafifliyosa sancıların yalancı sancilardir eğer şiddetleniyorsa gerçek sancıların başlamıştır canım