Freyan Freyan Benim kese etrafında kanamam, 5 haftalıkken adet gibi kırmızı kanama ile başladı. İki progestandi sanırım o iğneden vuruldum. Sabah akşam da duphaston ictim. Kırmızı kanama pembeye döndü sonra kahverengi leke oldu ve en son 12 haftalık olunca bitti. Doktora neden böyle dediğimde, vücut bazı kadınlarda bebegi yabancı madde olarak görüyor ve atmaya çalışıyor dedi. Kimi kadında dışa çıkıyor adet gibi kanıyor ( sende olduğu gibi) kimi kadında da içerde vücut onu emiyor dedi
Bu süreçte moral bozmadım çünkü çoğu kadın bunu yaşıyormuş. Kötü bir durum değil. Bol su içtim dinlendim. 34 haftalık oldum. Bugün tatlı kızımı görmeye gittim kıpır kıpırdı. Darısı sana inşallah. Moralini bozma. Çünkü buna gerek yok