Kızlar hepinize selam bugün 38+7. Haftam sabah uyndığımda cok az minik minik yanma vardı sol tarafımda bacağımla kasığımın orası tam tarif edemiyorum ama kasığım galiba ya.
İşlerim vardı dışarda çıktım yaklasık 1 bucuk 2 saat sonra eve döndüm ama bu arada yani çok aşırı yürümedim hafif hafif yürüdüm.
4 bucuk 5 gibi evdeyken kasığımda yine ağrı basladı ya aslında ağrı değil böyle yanma gibi ve sanki bebeğim orada haraketlerini sol yanan bölgede daha net hissediyorum seyirme tarzında yarın öğlen doktor kontrolüm Allah nasip ederse pazarteside spinal sezeryanım var.
Bu benım yasadıgım şimdi sancı mı nedir?
Bu yanmalı hafif ağrı dışında bir şeyim yok ya da belirtim yook? Lütfen beni aydınlatır mısınız?