Aysshenur 40+3 olduk. Sancı olmayınca doktorum bugün yatış verdi. Sabah 8 de fitil ile başlatacağını belirtti. Dualarınızı bekliyorum
Sevince Aysshenur Allah yardım eder korkma gözün aydın artık saatler kaldı belkide bebeğine kavuşmaya Allahım ne güzel duygu. ❣️
kucukbirannee Aysshenur Allah kucağınıza sağ salim almayı nasip etsin inşallah devlet hastanesimi özelmi bende 40+2 yım devlete gidiyorum nst de sancım var ama yatirmadi daha
Sinem_0618 kucukbirannee bende yatış istiycem 39+4 de ama verir mi bilmiyorum benimde devket hastanesi siz istediniz mi yatış bişey dediler mi
Aysshenur kucukbirannee devlet hastanesi. 10 gündür bi gelişim olmadığı ve astımım olduğu için yatırdı
kucukbirannee Sinem_0618 ben yatış istemedim kendileri yatırır diye ama hep git 2 gün sonra gel diyorlar