İkili tarama testim yüksek çıkmıştı nipt testi diye bı test önerdiler onu yaptırdım %99 sonuç veriyo dediler sonuçta herhangi bi riske rastlanmadı herkes farklı biseyler söylüyor kafam karisıyo .Aranızda nipt testi yatıran var mı acaba sonuç ne çıktı