Dyguss Kızzzlar dün çok şükür doğurdum. Sezeryan oldum ama kesi yerlerim çok acıyor iki adım atamıyorum bile. Eve çıktık bugün doktor ağrı kesici verdi ama fayda etmiyor. Varmı önerisi olan
Araseymen09 Dyguss canım parol ıc başka da ağrısına çare yok maalesef kesik sonuçta gözünüz aydin olsun
Yeso- Vallahi keşke olsaydıda söyleseydim ama malesef o acı 1 hafta kadar yavaş yavaş azalarak biticek ama acıyacak 😞 dikişlerini tutarak yürürsen rahat yürürsün ben öyle yaptım canım