Arkadaşlar bugün bişey okudum doğru mu bilmiyorum 3 yıldır çalışıyordum hamile olduğum ilk zamanda 4 ay çalıştım işten ayrılalı bir ay bir buvuk ay oluyor şuan 25 haftalık gebeyim doğum parası vs dedile rnasil oluyor bilmiyorum mecburen işten çıktım nasıl oluyor bilen varsa eğer bilgilendirebilir mi rica ediyorum