Pati23 doktoru iki uc tanenin zararli olmayacagını soylemismis.. bu laflara ve bu kisilere bakarak bebeginin veya kendi psikoljinin etkilenmesine izin verme. Bu kafalar birde sey diyorlar , iste yargi dagitmak bilmem ne.. Abi cok kusura bakmayin ama cok zalimce dusunceler ya. Yedigimiz ictigimiz yattigimiz pozisyon bile konusulurken sigara nasil oluyor da cokta zararli degil stres daha zararli^ seklinde konusulabiliyor? Her yedigimiz ictigimiz filtrelenerek bebege ulasiyor, ancak sigara tanecikleri oyle kucuk ki o filtreden dogrudan geciyor bebege, varin zarari siz dusunun…
Ben 20yasimdan beri iciyordum gunde 1 paket ve beklenmedik bi anda hamile kaldim. 3.gun kestim attim. Agladim istedi canim ama tuttum kendimi icmedim. Bırakılabilir diye bu yuzden soyluyorum cunku ben bırakacak bir insan degildim ac karnina uc dort tane icen biriydim.
Bence icmemelisiniz.. birakmalisiniz.. bebeginizin secim sansi yok ve annesi olarak en dogruyu en guzeli secmeniz lazim.. bir bebegi en iyi annesi kollar ama daha keyfi sigaradan bile vazgecem liyorsak ne bileyim. Biraz oz elestiri yapmaklazim. Bırakmayanlar icin birsey demiyorum yanlis anlasilmasin , kinamiyorum asla bende birakamayabilirdim , benim lafim kendi birakmamis ve stresin sigaradan daha zararli oldugunu soyleyenlere.. bu cok yanlis bir sey asla da hic bir doktor boyle bir seyi kabul etmez