Caciinnn cnm benm de oldu hemde 19 haftaya kdr ve pihtili çok aşırı wardi kanamam öle böle deil ve 29 haftada doğum yaptım çok şükür rabbime bana bağışladı ve yanımda şuanda uyuyo bebeğim allahm onun rıskı warsa hiç birşey olmaz inşallah cmm ilkin öle die digeride aynı olck die bise yok yakma kafana cnm benmde ilkim düşük oldu ve onda da hiç kanama vs bise yaşamadım 6 aylıkken rahim açılma yaptı ve çok küçük olduğu için yaşamadı kurban olduğum rabbim bunu bagsladi bana çok şükür cnm