nisqktqs Arkadaşlar 22+2yiz bugün hareketlerini hissedemedik normalde çok hareketlidir fakat bugün hiç hareket hissetmedik normal mi lütfen cevap verin
Damla nisqktqs normal o haftalarda düzensiz olması 27-28 den sonra düzenli hareket bekleniyor bende yaşadım doktorum 1 gün hissedip diğer gün hissetmemek normal 27 ye kadar olabilir demişti 🤗
Linaninannisi nisqktqs kuzum bende aynı şeyi yaşıyorum aynı hafta ve gündeyiz çoğu kişidende duydum bende dahilim normal diye söyleniyor endişelenme ♥️
momyseker nisqktqs bende aynı şeyi yaşıyorum 23+1 deyiz. Bazı günler uyanır uyanmaz başlıyorum hissetmeye, yatana kadar hissediyorum. Bazı günler mesela bugün daha sakin geçiyo. Ama sanırım uyuyup büyümeye çalışıyorlar 👼🏻🥰
ayselll06 nisqktqs tatlı birşeyler yiyip kranlik bir odada sol tarafınıza yatın inşallah hareket edecektir.
Ayse0885 nisqktqs ben bugün doktoruma sordum takip etmek için çokmu erken dedım hani çok his etmiyorum 20+4 takip için çok etken bazı günler hiç duymasın bile dedi gayet normal dedi