Biricik_1 ben normalden 38+0 haftalığım ama kanimda enfeksiyon cikti gecen hafta fark.ettiler bebegim benden beslenemedi o yüzden boyu bas yapisi haftamla uyumlu ama karin çevresi haftama göre küçük cikiyo bugün gittim 2900 olmuştu gecen iki sali günü gittimde 2.500 de kalmıştı ilac kullandım bu hafta 2900 e gelmiş kilolu bebek beklemiyorum ama en azindan haftasini yaklamasi icin yediklerime dikkat ediyorum.normal dogum istiyorum ben doktorumda ayni şekil normal istiyo suan bebek bas aşağı duruyo bi sıkıntı yok eger bi aksilik çıkmadı surece normal doğumu bekliyorum .seninki kac kg