Songul_33 ÇOK ŞÜKÜR doğum bitti kendimi toparlamaya çalışıyorum sıkıntı yok Allaha şükür. Sancım var biraz sadece sezeryandan dolayı. Bebeğim çok güzel kızımın mis kokusuna kavuştum çok şükür.