28+4 ikiz. Yarım saat arayla tuvaletteyim, öyle bir baskı ve basınç var ki sanki cikiverecekler😪 burnum hep tıkalı, nefes almak zor, karnımın içinde kıpır kıpırlar, sanki boks maçı var. Yemeklerden sonra mide yanması, hazımsızlık. Sağa sola dönmek işkence, oturup kalkmak zor. Hep yatarsam daha iyiyim, bu sefer de heryerim acıyor, tutuluyor. Ama buna sukur, ınsallah vaktinde gelirler kuzularım 🙏🙏🙏