37 haftaya girdim bugün sabah bi sancıyla uyandım ılk doğumumdan bılıyorum sancı nasıl bısey olduğunu dedim kesin doğum sancısı bu bir dakikada kesildi sonra 10 dakikada bir girdi çıktı yarım saat ıcınde düzeldi yalancı sancılar mı bunlar ılk hamılelıgımde hıc olmuyordu bu kadar kasılmalarım oluyordu ama sancı gibi gelmiyor du daha çantamı bıle hazırlamamışım bi an dedim hayır bugün gelmesin 😂😂 ama korkmadım da değil sizce sancı olması rahmı gevşetiyor mudur ilk doğumum zor geçmişti belki bu sancılar ıyı gelıyordur