Evrnkrts Merhabalar , 36 ve 37 haftalarda normal doğum pozisyonunda olan bebeğimin bugün 38 de tekrar makat döndüğünü öğrendik . Sizce tekrar doğum pozisyonuna dönme ihtimali var mı ?