Boş gebelik geçirdim yalnız sizin biraz erken biz şuanki hamileliğimizde bebeği 7.haftada gördük. Doktor ve hemşireler hemen hamileyim hissine kapılmayın diye öyle söylüyorlar ama biraz daha bekleyin. Benim doktorum boş gebelikte 9.haftaya kadar beklemişti. İlaç ile düşük yaptın kalan parça alındı.