Selam kızlar aranizda boş gebelik geçiren var mı nasıl bir süreç geçirdiniz benim ki boş gebelik olabilirmiş ebe hemşire öyle soyledi 6+3 kese var bebek yok 2 gün sonra kadın doğum doktoruna çıkıcam bakalım o da ne dicek ona göre kürtaj veya ilaç ile halledilcekmis..