Sarılıktam dolayı 2 gündür hastanede yatıyorduk. Bebeğim 2 günşüklen yattık bugün 4 günlük. Hastanede sürekli topuktan kan alındı ve serum takıldı. Bugün sağlık ocağında da topuk kanı alındı. Ve şu an bebeğimi ayak tabanı mosmor bu normal midir ne yapmalıyım oturup ağlıycam var mı başına gelen ? Netten baktım normal vs diyor ama bilemedim