Sumeyye35 Merhaba arkadaşlar ben 28 haftalık hamileyim bu zamana kadar hep ada hastanesine kontrole gittim ama doğum ücreti çok fazla olacak diye devlette doğurmak istiyorum önerebilceğiniz bir kadın doğumcu var mı tercihen kadın olması.