Burada doktorunuz çok önemli işte , ilk hamileliğimde doktorum o kadar detaylı baktı ki herşeyine bana kalırsa detaylıya girmene gerek kalmadı dedi . İçimi rahatlattığı için girmemiştim çok şükür bir sorun yaşamadım. Şuan 2. Ye hamileyim doktorum farklı yine kendisi detaylı bakarsa girmeyeceğim ama bakmaz yönlendirirse riske atmam girerim detaylıya 🌸