Yarın sabah doğuma giricem daha öncede buraya çok yazdım bebeğimin kalbinde küçük bir delik var doktorum çok sorun olmaz dedi ama elimde değil korkuyorum inşallah küveze filan girmez bir sıkıntı olmaz sağ salim kurtulup evimize döneriz duanın gücüne çok inanıyorum sizlerinde dualarini bekliyorum hanimlar simdiden Allah razi olsun 🤲