Derryadeniiz Kızlar düzenli sancım çıktı nst de 3 defa ama ben ağrı hissetmiyorum dedim doktora illa mecbur yatırcaz diyorlar doğum sancısı daha ağır bir şey değil mi bunlar nst ye göre mi beni doğurtturmak istiyorlar 38+5 im şuanda erken değil mi sizcede ?
Bernaerdogan Derryadeniiz korkma cnm zamni nst snci gzukuyo birdn dgum bslr zor olur senin icin sezerynmi normlmi
Derryadeniiz Bernaerdogan normal olucak nst de sancı çıkıyor ama ben hissetmiyorum bunlar da tedbir amaçlı mı yatış yapıyorlar
Derryadeniiz Melekg ama galiba tedbir amaçlı yatırmak istiyorlar bende imza attım bütün sorumluk kendime aittir diye çıktım hastaneden doktorlar ebeler de kendi başları yanmasın diye böyle en küçük şey de bile pimpirikli davranıyorlar