Svmtgy 2 emzirme atleti 1 sütyeni aldım hepsini de kullanıyorum hem evde hem dışarıda çok rahat oluyor bir de göğüs pedi alıp koyarsanız hiç şekli ucu vs görünmüyor tavsiye ederim hatta atletleri sütyenden daha çok ve daha rahat kullanıyorum sütyeni taktığımda emzirirken mecburen karnım sırtım vs açılıyor üşütüyorum atletlerde öyle bir problem olmuyor