Muhammedarasannesi belirti aramanı tavsiye etmem bazıları hiç belirtisiz hamile kalıyor bazıları benim gibi adet belirtisi yaşıyor sivilce, goguslerde şişlik ağrı, kaşık ağrısı, beyaz akıntı bunlar hep adet belirtisiydi 14. Gün test yaptım pozitifi gördüm