YigitHazal
@Ozlm_31 13 haftalikken 2 erkek denildi 2 kere baktı doktor hatta uzun uzun balon bile patlattık odasında çok sevindik tabi rabbim ne uygun gorurseydi bizim için 🙂🙂 süpriz olsun demiştik doktorumuza. Balon patlattik falan böyle güzel geçti. Haftasına ilaç yazdırmaya gitmiştik yine bakti erkek dedi yine ikisinede. 16 haftalıkken farklı bir hoca birtanesinin kız olduğunu söyledi direk emin bir şekilde kendinden. Bize de gösterdi. Detaylida kesinlesti bir kız bir erkek olduğu 🥰🙏🤲