sirikocum12 Efee aynı,gün benım de şimdi zaman hiç geçmek bilmıyor 🤭 saglıkla kucagımıza alalım nerde varsa ınsallah
Tugce1506 Efee su gibi geçsin inşallah dağlıkla kucağına al benimde ilk hamileliğim şuan 37. Haftadayız sezeryanı siz mi istediniz?
Efee Tugce1506 ayy amin hepimizin çok guzel gecsin insallah kuzum evet ben tercih ettim normal doğum istemedim 😊
Efee annekuzusu_ amin cok tesekkur ederim 37 yim hepimize kolaylik versin ben oyle tercih ettim normal dogum korkum vardi uzerine gitmek istemedim
Mahirin-annesi1 Efee aynen canım daha birde 3 yaşında oğlum var sorumluluğum var daha da zorlanıyorum