Tubag1 Vallaha canim ben kesinlikle bünye meselesi olduğunu düşünüyorum. İlk 12 hafta almamak için bol bol yürüyüş yaptım. Sonradan ekstra dikkat ettiğim birşey olmadı. Çok tuzlu yememeye çalışıyorum. Ama onun dışında kendimi kisitladigim bir durum yok. Gebelikten öncede çok iştahlı değildim şimdide öyle. Bende acaba alamıyorum anormalmi diye dusunuyorum😒