Busegunes17 Kızlar 32+5 hamileyim. Saçıma ombre keratin yaptırmak istiyorum. Zararlı mi sizce yaptıran var mı aranızda çok kararsızım
Mervosssse Busegunes17 yüzmüşsün kuyruğuna gelmişsin az daha bekle doğumdan sonra yap bence. Boyayı bilmem ama keratin kokusu cok etkiler bebeğini. Sonradan pişman olmamak için doğumdan sonra yaptır derim. 🙏🏻😊 sağlıkla gelsin 👶🏻
Tubaa41 Busegunes17 boya yapılabilir de canım keratini kuaför de tavsiye etmez doktorunda izin vermez
Anneadayi0404 Busegunes17 kız bende 26+4 m ve bugün izin aldım doktordan boyamandan sıkıntı yok dedi boyayabilirsin bende nota yapacağım
Busegunes17 Anneadayi0404 ya ne bileyim herkes ikiye bölünmüş 😂 ben de bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum ama olursa diye de düşünüyorum kararsızım çok
rumeyshaan Busegunes17 ben 5.5 aylik hamileyim doktoruma sordum dogal icerikli olanlarla boyayabilirsin dedi boyadim
Anneadayi0404 Tubaa41 valla ben başka bir boya aldım her defasında kullandığım bir boya her boya aynı bence dibe işliyor sonuçta