Yaa çok objektif bi açıklama olmuş bunun için tşk ederim sadece şeyi merak ediyorum 2 3 hafta önce açılma var mı diye doktorum bakmak zorunda kaldı bi tane metal bişey soktu da baktı😖ki ben çok korktum o anda ve kastım kendimi ama hiç ağrım sızım olmadı çatı muayenesi böyle bişeyse şimdiden korkmucam hiç boş yere 30. Haftaya giriyorum bu arada, tasası şimdiden düştü çatı muayenesinin ama dediğim gibi bişeyse o an korkutmıyım kendimi hiç 🥲😄