Merhaba kızlar şu an çam sakuradan takipkiyim fakat doktor değil asistan ilgileniyor sen sormazsan pek bir sey söylemiyorlar ayni doktordan da takipli olamiyorsun zaten bahcelievler medipolde dogum yapanlar var cevremde ozellille mürvet hakyemezden çok memnunlar cevrenizde ya da siz gittiniz mi hic çok pahalı mı acaba bilgisi olan paylasirsa cok sevinirim